Водіння мотоцикла в нестандартних умовах: рекомендації і застереження

Главная » Новини » Водіння мотоцикла в нестандартних умовах: рекомендації і застереження

При управлінні мототранспортом по нестандартному дорожньому покриттю водій повинен використовувати специфічні навички, які отримав в процесі навчання в автошколі в Києві або мотошколе. Нездатність застосовувати знання на практиці при зіткненні з реальною небезпекою нерідко призводить до створення аварійних ситуацій.

Їзда по бездоріжжю

Значно ускладнити просування по місцевості здатні несприятливі погодні умови. Так, рясне випадання опадів у вигляді дощу або снігу призводить до появи глибоких вибоїн на НЕ заасфальтованих дорогах. Опинившись на развезенной від бруду дорозі, слід їхати збоку від наявної колії. А при необхідності її перетнути, здійснювати маневр по траєкторії кута в 90 °.

Чималі труднощі також виникають при управлінні мотоциклом по піщаному грунту. Для успішного їх подолання рекомендується дотримуватися наступних порад:

  • Маневрувати на підвищених частотах обертання двигуна.
  • Для збереження швидкості пересуватися, залишаючи ноги на підніжках. Коліна при цьому трохи відводяться в сторони, а корпус зміщується назад.
  • Щоб не загрузнути в піску, починати рух необхідно з повільного відпускання важеля зчеплення і допомоги ніг.
  • Уникати шляхів, прокладених іншими мотоциклістами.
  • При повороті, вибираючи з крутого і більш пологого схилу, віддавати перевагу другий траєкторії.

Мотоінструктор в будь-який поважає себе мотошколе зобов’язаний попередити про те, що стартувати з піщаного ділянки вкрай небажано. Для цієї мети оптимальним варіантом є більш щільна поверхня.

Безпечна переправа через водну перешкоду

Якщо маршрут мотоцикла перегороджує водна перешкода, найкращим рішенням буде перетнути її по мосту. Але при його відсутності місце передбачуваної переправи необхідно попередньо обстежити. Після просочування води всередину карбюратора і системи запалювання мотоцикл затихне, а оскільки машини вітчизняного виробництва не можуть похвалитися абсолютною герметичністю, то ризик виходу з ладу значно зростає при подоланні перешкоди глибиною понад 0,4 м. Імпортні агрегати позбавлені цього недоліку, тому проїхати досить глибоку, близько півметра, переправу не представляється небезпечним.

Ці та інші, не менш скрутні ситуації, розбираються і опрацьовуються в мотошкола. Але для придбання особистого досвіду і появи відповідних умінь кожному водієві варто зіткнутися з подібною проблемою самостійно.

Особливості водіння мотоциклів з боковим причепом можна прочитати в нашій попередній статті

Category: Новини

Comments are closed.